i love spiderman

وبلاگ دوست داران اسپایدر من و مارول

i love spiderman

وبلاگ دوست داران اسپایدر من و مارول

i love spiderman

with great power comes great responsibility

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

سریع ترین کاراکتر مارول چه کسی است ؟؟؟؟

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۲ ب.ظ
همین چند وقت پیش فیلم ایکس من آپوکالیپس منتشر شد  و صحنه هایی بسار زیبایی از دویدن کوییک سیلور را به تصویر کشیدند و این تصور را به وجود آورد که او سریع ترین کاراکتر در جهان مارول است اما واقعیت به شکل دیگری است. در ادامه به ده نفر از سریع ترین کاراکتر های مارول اشاره خواهم کرد.

۱۰-هرمس:این خدای یونانی که به سرعتش شهره است در دنیای مارول انگار زیاد هم سریع نیست!


۹-کوییک سیلور!بله کوییک سیلور نام اشنا  که می توان گفت مشهورترین تیزپای جهان مارول است حتی در بین پنج تای اول هم نیست!


۸-جین پاول-جین ماری!شگفت انگیز است؟نه؟برای بیشتر شما احتمالا اولین بار است که این نام را می شنوید اما خب او از خیلی ها سریعتر است!


۷-کاپیتان مار-ول!منظور از کاپیتان مارول،کاپیتان اسبق است که مردی از نژاد فضایی کری بود

۶-اسپکتروم!بله!این زن سیاهپوست که به دلیل نیروهای فراوانی که نویسنده به او بخشیدمی شود او را حتی در زمره نیرومند ترین انسان های زمین هم قرار داد.
۵-سنتری!این کرکتر فقید مارول که به دلیل شباهت های معدودش به سوپرمن او را همیشه مورد انتقاد قرار می دادند از تندرو ترین کرکتر های مارول است!


۴-buried alein:در وصف این شخصیت تنها می توان گفت کپی نافرجام وناشیانه ای از سوپرمن بود!

۳-سیلور سورفر:این بیگانه ی دوست داشتنی به وسیله cosmic force و تخته ای که گالکتوس به او بخشیده سومین شخص سریع در جهان مارول است!

۲-دونده:این کرکتر کلاسیک جهان مارول که احتمالا اولین بسیاری از مارول فن ها اورا نمی شناسند برای مدت ها سریعترین فرد جهان مارول بود!


۱-ماک کاری:سریعترین فرد جهان مارول که توانست در کمیکی از رانر جلو بزند و رتبه اول را در لیست ما به دست اورد البته هرچند که همانند رانر یا دونده سه برابر سرعت نور سرعت دارد اما توانست در ان کمیک تقریبا گم نام پیروز شود!


 

نظرات  (۱)

خیلی جالب بود من فقط کوعیک سیلور و سنتری و سیلور سارفر را میشناختم و هرگز فکرشون نمی کردم کوعیک سیلور انقدر کند باشه و توقع رتبه ١ تا ٣ را داشتم ممنون بابت مقاله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی