i love spiderman

وبلاگ دوست داران اسپایدر من و مارول

i love spiderman

وبلاگ دوست داران اسپایدر من و مارول

i love spiderman

with great power comes great responsibility

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دانلود فیلم بتمن علیه سوپرمن

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳ ب.ظ
بالا رها انتظار ها به سر آمد و کیفیت کم با پرده ای این فیلم منتشرشد

نظرات  (۴)

واقعا نمیدونم چی بگم....
چقدر که این فیلم انتظار نداشت....
چقدر که....
از اول با وجود زک اسنایدر(Zack Snyder)زیاد به این فیلم امید نداشتم.
شخصیت پردازی همونطور که فکر میکردم افتضاحه....
شخصیت ها به نمونه ی کمیکی خود وفادار نیستند....
تیم بازیگری ضعیفه....
حضور بعضی شخصیت ها اضافه و غیر ضروریه....
مرگ ابرمرد(SuperMan)رو که نگو....
فقط میتونم گریه کنم😢😓😩😫😧😲😵😖😷و اسنایدر رو لعنت کنم.
فیلم فقط زرق و برق داره😞
مثل دیگر آثار زک اسنایدر(Zack Snyder)....
البته من حتی از اکشن هم خوشم نیومد،به نظرم جلوه های ویژه ضعیف و مصنوعی هستند.
نمیدونم چرا کلا اسنایدر عاشق آتشه!فیلم پر از آتیش بازیه!و البته اسنایدر و کلی نور مصنوعی برای کور کردن بیننده!
امتیاز من به فیلم:6/5
این همه برای این فیلم لحظه شماری میکردم😯
افتضاح
بهتره برید فیلم کاپیتان امریکایی جنگ داخلی رو ببینید اون واقعا عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی