i love spiderman

وبلاگ دوست داران اسپایدر من و مارول

i love spiderman

وبلاگ دوست داران اسپایدر من و مارول

i love spiderman

with great power comes great responsibility

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

نقد تیزر دوم فیلم کاپیتان آمریکا جنگ داخلی

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۱۵ ب.ظ
بلا خره دومین تیزر جنگ داخلی منتشر شد.حلا این شما و این نقد این تیزر.

خوب اول باید بهتون بگم داستان کلی این فیلم چیه ؟ 
این فیلم ادامه ای بر فیلم های اونجر 1و 2و کاپیتان آمریکا سرباز زمستان است . ما در این فیلم شاهد دو دستگی بین اعضای گروه اونجر هستیم که دلیل آن اختلاف بر سر اینکه اونجر باید زیر نظر دولت کار کنه . در اینجاست که بین مرد آهنی و کاپیتان آمریکا اختلاف میفته. چرا؟ آگه فیلم سرباز زمستان رو دیده باشید میدونید که به دلیل اتفاقات این فیلم او نسبت به دولت بی اعتماد شده است و همچنین کپ می خواهد که به دوست خودش یعنی باکی یا همون سرباز زمستان کمک کند. از طرفی مرد آهنی هم می خواهد که زیر نظر کار کند و همچنین دنبال باکی است تا او را دست گیر کند. پس این جنگ برای جفت اونا یه جورایی شخصیه.
خوب زید از اصل موضوع فاصله نگیریم و برسیم به تیزر .
در این تیزر و دقیق تر بگم در این فیلم سیر تکاملی و چرخش 180 درجه ای کاپیتان آمریکا از یک وطن پرست (در فیلم کاپیتان آمریکا اولین انتقام جو ) به یکه مجرم فراری (در فیلم کاپیتان آمریکا سرباز زمستان ) ودر نهایت به یک مخالف سرسخت دولت  (در همین فیلم) و مرد آهنی که همواره تلاش می کرد تا زره و دیگر وسایل خود از دست دولت پنهان کند (در دو فیلم مردآهنی یک و دو ) تا به اینکه حالا می گوید ما باید تحت نظر دولت باشیم تکمیل می شود و مشخص است که هر کدام به راهی که انتخایب کرده اند باور وامل دارند و پای آن ایستاده اند تا جایی که حاضرند تا با دوستان قدیمی خود در جنگ باشند.
توجه این تیزر بیشتر بر مردآهنی متمرکز بود . در این تیزر دلیل اینکه مردآهنی چرا انقدر با باکی ( سرباز زمستان ) و کپ پدر کشتگی داره را میبینیم. چرا ؟ خوب معلومه چون در این درگیری روید یا همون وار ماشین آسیب میبینه و طبق برخی نظریات گفته میشود که او یکی از کسانی است که در این فیلم میمیرد.
در این صحنه میبینیم که ادیتور های این تیزر به صورت خیلی حرفه ای دو صحنه رو جوری به هم وصل کردن که انگار باکی به رودز شلیک کرده ولی اگه دقت کنید میبینید که تفنگی که دست باکی هست اصلا اشعه شلیک نمیکنه.پس کار کی میتونه باشه. خودم یه نظریه دارم . اگه به رنگ اشعه دقت کنید میبینید که زرد است درست رنگ جواهر روی سر ویژنه که امکان داره یکی از کسایی باشه که به مردآهنی خیانت میکنه.و احتمال دیگه اینکه او توسط اسکارلت ویچ کنترل بشه.
خوب برگردیم به یکم عقب تر . چرا تو این فیلم همه دنبال باکی هستند. یه سری شایعه و جود داره که میگه در ابتدای این فیلم افراد هایدرا دوباره سرباز زمستان رو پیدا میکنند و دوباره اونو شستو شوی مغزی میدن در ابتدای فیلم دوباره بد میشه اما کاپیتان به اون کمک میکنه تا دوباره به حالت اولش برگرده اما بقیه فکر میکنند که اون آدم بدی و این درگیری ها شکل میگیره.
من این تیزر رو به دوبخش تقسیم میکنم : 
حضور مرد عنکبوتی و بقیه ماجراها.این صحنه کوتاه همونیه که که سال هاست در انتظار اون بودیم . اولین حضور مرد عنکبوتی در خونه خودش. کنار دیگر شخصیت های مارول.خیلی ها با دیدن این صحنه اشک شوق ریختند. حتی اعلام شده چنتا فوت و سکته قلبی هم داشتی همون شب انتشار تیزر. در این صحنه میبینیم که مرد عنکبوتی با بازی تام هالند خیلی ماهره و اصلا تازه کار نیست.
لباس مرد عنکبوتی با تمام لباس های دیگه فرق میکنه. لوگوی عنکبوت روی سینه بسیار کوچکه . و لنز های اون مثل اینکه مکانیکی هستند و در برخی نقات لباس نشانه هایی از اینه این لباس در واقع زره است دیده می شود پس فرضیه اینکه مرد عنکبوتی از لباس آیرون اسپایدر که ایجا مطرح کرده بودم با تقریبی خوب درست از آب در آمد. و دیالوگ کوتاه ولی کارساز مردعنکبوتی hey everyone
یه نجوان بین اینهمه قهرمان که معلومه یه زره ترسیده ولی از طرفی هم می خواهد خود را به دیگران ثابت کند.
در آخر امید وارم از نقد خوشتون اومده باشه 
و نظر فراموش نشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی